2013. június 24., hétfő

Nyomtalanul 2. rész

Újra itt, a Nyomtalanul 2. részével. A komiknak továbbra is nagyon örülnék :) Köszönöm, további szép napot!
Csók, puszi:
                        Ann


2. rész

-Igen, emlékszem.  -  Tom vigyorogva követett, majd mikor elindultam a lépcsőház felé, megállt, és értetlenül mutatott a lift felé
-Ugye nem akarsz lépcsőn menni? Ott van a lift!   -  magyarázta
Égnek emeltem a szememet.
-Elromlott. Úgy hogy ha olyan fontos dologról van szó, kénytelen vagy felvonszolni a seggedet a 3. emeletre. - elindultam felfelé
Tom húzni kezdte a száját, majd utánam eredt.
-Egyedül laksz?   -  kérdezte
-Nem. Két sörétes vár az ágyamban, csurig megtöltve. Miért? -  kérdeztem szemrebbenés nélkül
-Értem. - nyelt egy nagyot  -  Nos, én inkább maradok a bilincsnél és  a masszázsolajnál. Igazán egyedi a stílusod.
-Te most nyalizni akarsz? Nem kell a körítés. - mondtam
-Nem akarom ezt a képcsőházban megbeszélni. Ki tudja milyen pletykás vénasszonyok vannak ebben a lepukkant...
-Inkább fogd be a szádat. Örülj neki hogy képes voltam szóba állni veled.
-Miért? Ki tudna nekem ellenállni?  -  vigyorgott önelégülten
Gúnyos, fanyar mosoly jelent meg a számon, majd megálltam az ajtóm előtt. Kivettem a kulcsot a zsebemből, és kinyitottam az ajtót.
-Ha kritizálni mersz, kinyírlak. - hajoltam közel hozzá, majd bementem 
Tom elvigyorodott.
-Ó, jaj. Emlékszem erre a szobára. - belépett a nappaliba
-Hagyjuk a régi dolgokat. - álltam meg előtte karba tett kézzel -  Mi a fenét akarsz?  
Tom becsukta az ajtót.
Hihetetlen volt hogy akár egy másodperc alatt képes komolyan beszélni, vagy újra undok és gyerekes lenni. A hangulatváltozásai mindig is kikészítettek.
-Bill eltűnt!
-És?
-És?  -  kérdezte meglepetten
-Ez nem tartozik rám, inkább a rendőrséghez kellene fordulnod. - mondtam
-Ez érdekes. - fogta meg az állát  - Pont onnan jövök.
-Na látod.
-Azok balfaszok. Ma reggel hívtak hogy egy motel mellett, Kalifornia határánál megtalálták az iratait és a kabátját. De a seggüket vakarják egész nap, csak az érdekelte azt a seggfejt hogy milyen szexuális életem volt veled. - magyarázta Tom
-Velem?  -  kérdeztem meglepetten   -  A sötét múltamat ne hozd föl. Hogy jöttem én a képbe?
-Nézd.. - tett felém egy lépést  - Csakis azért jöttem el hozzád, mert biztos vagyok benne, hogy mi ketten képesek vagyunk megtalálni őt.
-Tévedsz!  -  vágtam közbe  - Én nem segítek neked, örökre végeztem az ilyen idiótákkal mint ti. Különben is, honnan az istenből gondoltad hogy segíteni fogok neked?  - csattantam fel
Már nagyon elegem volt. Fél év után felbukkan azzal a hírrel, hogy mentőakciót akar szervezni a drágalátos öcsikéje miatt, akit szívből gyűlöltem.
-Tom, te irtó pénzes vagy. Miért nem bérelsz fel egy Kojak - et hogy előkaparja valahonnan azt a seggfejt.  -  kérdeztem
-Enie. -  szinte könyörögve nézett rám  - Tartozunk neki ezzel.
-Ezt meg miért mondod?   - löktem el magamtól
-Tönkre tettük az életét.
-Na, témánál vagyunk.. -   idegesen beletúrtam a hajamba, majd járkálni kezdtem a szobában  -  Mindjárt kitalálod hogy én vagyok a hibás.
-Én ilyet nem mondtam. Azt mondtam, hogy miattunk történt ez az egész.
-Hogy miattunk rabolták el Billt? Te elmebeteg vagy!
-Nem hiszem hogy elrabolták. Biztos vagyok benne hogy valami más áll a dolgok mögött. Bármi is az, mi ketten kiderítjük.  -  nézett rám
-Én nem megyek. Nem kerülök miattatok bajba, nem hiányzik több balhé.  - mondtam
-Enie.. -  kezdett  bele
-Mondj egy okot hogy miért tartsak veled?
-Nos, először is azért, mert szerelmes vagy Billbe.  Ne tagadd, nagyon jól tudom. - kezdett bele
Ó, hogy szakadjon rá az összes... a jó fenéért kell folyton felhoznia a múltban történteket? Élvezi hogy kínozhat? Megfogadtam hogy gyűlölni fogom ezt a testvérpárt..
-Rohadj meg, Tom! 
Tom csak vigyorgott, majd folytatta.
-Másodszor, ha igent mondasz, segítek végre egy normális állást keresni. És harmadszor, végre megtudjuk beszélni a félreértéseket.
Furcsán néztem rá. Szemét, túl jól ismer.
-Honnan tudod hogy nincs állásom? - kérdeztem
-Különben már nem laknál itt. -   tárta szét a karját  -  És ha jól tudom, eddig egy munkahelyen sem bírtad egy hónapnál tovább. Miért is?
-Mert az összes főnököm olyan volt mint te!
-Ó igen?  -  vigyorodott el  - Jóképű és gazdag?
-Nem, egy seggfej, aki kiakart kezdeni velem.  -  válaszoltam
Tomnak az arcára fagyott a mosoly, majd elkapta a tekintetét.
-Na mi van? Zavarba  hoztalak? Ide figyelj, tegyük fel hogy belemegyek.  -  kezdtem bele   -  De hol a fenébe kezdenénk keresgélni? Amilyen hülye vagy, meg sem jegyezted amit a rendőr mondott.
-Ő csak annyit mondott hogy Kalifornia határánál találták meg.
-Na látod. De azt sem tudjuk melyik városban Én ebbe nem megyek bele.  -  mondtam
-Enie, Enie. -  csóválta a fejét mosolyogva  - Idefele hozzád, beugrottam egy régi barátomhoz. Tett nekem egy szívességet és megbuherálta a rendőrség adatbázisát. Nem kispályás a csávó, letöltötte az összes anyagot amiben Bill szerepelt. Nem tudom hogy csinálta, de bármiféle infó jelenik meg az öcsémről, a szuper gépe jelezni fogja. Szóval összeköttetésben állunk a zsernyákokkal, Edie pedig segít nekem.  -   magyarázta
-Te normális vagy? Börtönbe akarsz kerülni, te szerencsétlen?  -  akadtam ki
-Most mi van? Ennyi belefér. Azok után hogy olyan seggfejek voltak.
-Te mindig is felfújtad a dolgokat. -  mondtam
-Na, Enie.. - fogta meg a kezemet  - Muszáj velem jönnöd, segítened kell nekem. Bill kedvéért. - tette hozzá
Felsóhajtottam.
-Ha börtönbe kerülök miattad, esküszöm az ágyhoz ragasztom a golyóidat. Megértettél? -  néztem rá össze szűkült szemekkel
-Természetesen.  -   bólogatott mosolyogva
-Szemét. -    löktem meg   - Ha meglesz az öcséd, mindkettőtöket kicsinálom.
-Állok elébe!


7 megjegyzés:

  1. Wow! Ezek ketten ki fogják egymást csinálni, ebben biztos vagyok!
    Várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  2. Van benne valami Gina xDD Sietek a résszel :)

    VálaszTörlés
  3. Úúúúmmmiiaaa :3
    Most nem tudom eldönteni, hogy csupán a hormon túltengésük miatt, vagy csupán azért mert oda vannak egymásért.. de hogy ezek milyen durván marják egymást :D Eszméletlen :D
    Viszont azt azért remélem, hogy összefognak és felkutatják Billt és a végén egy szép szerelmi befejezést olvashatunk majd :DDD
    Siess a köviveeel! ^^. ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, ki tudja... ;) Szeretem igazán kuszává tenni a történeteket :D Remélem okozok majd egy két hirtelen meglepetést ;) <3 Köszönöm Alicia :3 <3

      Törlés
  4. Úristeeen *-* Nagyon tetszik ez a stílus. :D Folytatást, de rögtön! ;)
    xoxo ♥

    VálaszTörlés
  5. vííí *-* remélem megtalálják azért Bill-t és happy end lesz. omg. siess a következő résszel, nagyon várom.
    blackdal.xx

    VálaszTörlés
  6. Majd meglátjuk mi lesz még később :) sietek a folytatásokkal :) <3

    VálaszTörlés