2013. június 26., szerda

Nyomtalanul 3. rész

Sziasztok, itt van a Nyomtalanul folytatása. Jó olvasást! :)


3. rész

***
Bill egy rosszul kivilágított szobában ébredt, a kezei hátra voltak kötve, és egy rozoga széken próbálta megtartani az egyensúlyát. A feje szét akart szakadni a fájdalomtól, valószínűleg alaposan beverhette.
Vett egy nagy levegőt és hunyorogva körbe nézett  a szobában.
Bár nem volt valami világos, Billt még az a kevés fény is nagyon zavarta. Nem látott egyebet csak egy ajtót pont vele szemben, és egy lámpát, ami  fölötte lógott.
Felsóhajtott. Most mi a fenét csináljon? 
Már egy jó ideje ülhetett ott elgondolkodva, mikor nyílt az ajtó..
Bill felemelte a fejét és a hangok felé nézett.
Három ideges, rossz arcú férfi lépett be a  szobába. Az egyik ismerősnek tűnt neki, Ő volt az a kölyök képű srác, aki defektet kapott a motelnél. Valószínűleg akkor üthették le mikor megpróbált segíteni neki.
Ennyit a jó modorról. 
 -Szép jó reggelt. -  a férfi megmozgatta a Bill fejénél lévő lámpát
-Ne. -  szólalt meg halkan, és szorosan behunyta a szemét  - Hagyja abba, fáj a fejem.
-Nagyon sajnálom. -  szólalt meg a férfi, majd biccentett a fejével és pár másodperc múlva egy széket raktak le pontosan Billel szembe, ahova a férfi kényelmesen helyet foglalt.
-Tudod hogy ki vagyok?   - keresztbe tette a lábát
-Egy balfasz aki nem tud kereket cserélni. - mondta Bill
A férfi nevetni kezdett.
-Ez is igaz.
-Mit keresek én itt?  -  kérdezte halkan Bill   - Egyáltalán ki a fene vagy te?
-Barney vagyok. Barney Lovegod, Thomas Lovegod  egy szem fia, akinek annyi, ha nem szerzem meg tőled azt a 35 millió dollárt amit elloptál  apámtól.  -  a férfi egyre idegesebb lett
Bill keserűen felnevetett.
-Ez nem valami jó hír. Hát nagyon sajnálom Barney, de nem segíthetek.   - Bill amint kimondta, hatalmas ütést érzett az arcán
A másik két férfi fölé tornyosult, Barney pedig kárörvendően mosolygott.
-Minden egyes helytelen válaszodnál ezt fogod kapni kiengesztelés képpen. Mire megtudom amit akarok, neked már nem lesznek fogaid. 
-Hát.. - rázta meg a fejét Bill
Kezdett kicsit szédülni.
-Ne akard menteni a bőrödet, csak rosszabb lesz. - mondta
-A saját bőrömet?   -  nevetett fel Bill   - Itt már nem rólam van szó. 
-Akkor kiről?   - dőlt előre a székében Barney
-Szerinted az én főnököm életben hagy, ha megtudja hogy 35 millát buktam?Ha megölsz, soha nem tudod meg hol van.  -   kérdezte megakadva Bill
-Haladás.  -   mosolyodott el a férfi   -Mondd a nevét!
-Anyád!

***

Őszintén szólva nem szívesen ültem be Tom mellé, kétségeim voltak afelől hogy mellette a helyem. Nem akartam veszélybe kerülni.
-Szóval merre megyünk?   -  kérdeztem mikor már bőven elhagytuk Los Angelest
Tom felnevetett.
-Needlesbe. Edie felrakta a laptopomra az összes kütyüt, így jól informáltak maradunk. 
-Tom, te megzakkantál?   -  keltem ki magamból   .  Rohadt messze van!
-Nyugi már!   - szólt rám  -   Nem lesz semmi gond. Odamegyünk, megkeressük Billt, megtaláljuk és haza hozzuk.
-Szerinted ennyire egyszerű lesz?  -   kérdeztem
-Ezzel biztos. -  félre tűrte a bőrdzsekijét, így látható lett a pisztolytartó és benne a fekete pisztoly.
-Van rá engedélyed?  -  néztem rá
-Persze.
-És tudod egyáltalán használni? 
-Persze.
-Ki volt az az idióta aki képes volt fegyvert adni a kezedbe?  -   a pisztoly felé nyúltam
-Hey, hozzá ne érj. -  ugrott meg
-Nyugodj már meg!   -  szóltam rá  - Még a végén tökön lövöd magad.


4 megjegyzés:

  1. Hogy ezek a " tökös " dolgok mindig előkerülnek a végére :DD Wáá eszméletlen! És Bill **-** Imádom! Főleg, hogy most végre egy erőszakosabb oldalát is láthatjuk ^^. Annyira kíváncsi vagyok mi sül ki ebből :DD Nagyonnagyon várom már a következő részt! :) ♥♥ Siess! Puszii :3

    VálaszTörlés
  2. Nem is tudom, mit mondjak... :O Először is Barney :DDDD És Bill *-* Annyira szexii :D Tom és Enie pedig... imádom, ahogy marják egymást :DD Wáá, nagyon siess a folytatással cica! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  3. Nos igen.. :DD Igazából nehezen kezdtem bele, elvégre nem nagyon írtam még olyan történetet ahol Bill erőszakos és gonosz, de gondoltam miért is ne? Főleg ha Nektek, az olvasóimnak bejön :) Szóval lesznek itt még váratlan fordulatok. Tomról és Enieről pedig csak annyit.. nem minden olyan aminek látszik :)) <3

    VálaszTörlés
  4. Cool! Bill és a főnöke ... hm... a rosszfiú! Már megint mibe keveredett? Siess a folytatással! Be vagyok pörögve a történetedtől! :D

    VálaszTörlés