2013. június 30., vasárnap

Nyomtalanul 4. rész

Hali mindenki! Végre valahára elhoztam a Nyomtalanul következő részét! Jó olvasást hozzá, és ne feledjétek a kommenteket sem! ;) <3
Csók, puszi:
                       Ann

  4. rész

-Eni, Enie, a francba. - úgy ficánkolt mint egy idióta
-Ki van biztosítva?  - kérdeztem
-Honnan tudjam? -  kérdezte ijedten
-Te normális vagy? Azonnal add ide!  -  nyúltam a fegyver felé
Tom felnevetett.
-Csak vicceltem. - mondta szórakozottan
A szemeim villámokat szórtak. Semmilyen helyzetben nem képes komolyan és éretten gondolkodni? Akkor
mégis hogy a fenébe akarja megtalálni Billt? Azt is elbaromkodja majd?
-Felpofozzalak?  -  kérdeztem komolyan
-Verekedni akarsz?  -  nézett felváltva hol rám, hol az útra
-Hát most legszívesebben szétütnélek. -  mondtam
-Miért? Jaj, Enie, te nem tudod értékelni a vicceimet. - csóválni kezdte a fejét
-Állj meg!  - szóltam rá dühösen
-Mi?
-Azt mondtam, állj meg!  -  kiabáltam rá dühösen
-Az autópályán vagyunk Enie,nem állhatok meg csak úgy... -  mondta
-Elegem van belőled, már most. Mi lesz később? Egyszerűen nem bírlak elviselni Kaulitz.. - keltem ki magamból
Tom értetlenül nézett hol rám, hol az útra.
Dühösen meredtem rá.
-Állj meg! - mondtam
-Nem! - mosolyodott el
-Mi tetszik ennyire? Betörjem az orrodat?  - kérdeztem
-Semmit nem változtál!  - nevetett fel
-Régebben is volt hogy seggbe rúgtalak, erre céloztál?
-Olyan kis tüzes vagy!   - olyan hangnemben mondta mint egy homokos, aki éppen egy másik homokost próbál ágyba csábítani
-Adok én neked olyan tüzet.. - szűrtem a fogaim között
-Ne legyél már durci, na. - lökött oldalba
Még egy ilyen mozdulat és orrba vágom..
-Akkor is ki akarok szállni. - mondtam
-A mozgó kocsiból nem ajánlatos. -  jól szórakozott rajtam
-Mi a fenének jöttem el veled?  - motyogtam a szememet forgatva
Tom felnevetett.
-Mert imádsz engem. - mondta
Tom elviccelte ezt az egészet, nem fogta fel mi történik vele igazából.. Olyan volt mint egy nagyra nőtt gyerek.
-Add ide a laptopodat!

***

Bill már a földön feküdt, az arca csupa vér volt, alig volt eszméleténél.
-Gyerünk nagyfiú! -   a két nagyra nőtt férfi szándékosan provokálta őt, Barney pedig úgy ült ott, mint aki jól végezte dolgát
-Nem vagy valami beszédes kedvedben, nem igaz?  - hajolt előre Barney
-Kapd be!  - nyögte Bill
-Félek nem fogod megélni a holnapot ha így folytatod. 
Bill átfordult a másik oldalára. Úgy érezte menten ketté hasad a fájdalomtól.
-Neked ugye van testvéred, Bill?   -  szólalt meg újra Barney -Sőt, ha jól sejtem ikertestvéred. Jól tudom?
Bill alig kapott levegőt. Mit akar ez a rohadék, Tommal?
-Azt mondják, az ikrek éppúgy  érzik egymás fájdalmát, mint boldogságát.  Szerinted ugyanígy vonaglik a földön mint te? Vagy nagyobb fájdalmai vannak mert tudatában van annak hogy nem menthet meg téged? Melyikre tippelsz? 
Az igazság az volt, hogy Bill azóta nem érzett semmit Tommal kapcsolatban, mióta megtagadta  mint testvért, mint a lelke egy darabját.
Nem tört rá hirtelen boldogság,  ám magány, szomorúság és bosszú annál inkább.
-Rohadj meg!  - mondta Bill
-Nem értem miért nem akarsz beszélgetni.. 
-Hívd ide apucit! Neki több érzéke van az üzlethez mint a kicsi fiának.

***

Estére Victorville- be érkeztünk, így Tom leparkolt egy motel előtt.
-Óriási. - felsóhajtottam
-Mi a baj? -  a hátsó ülésre nyúlt a kabátjáért és a táskákért
-El se hiszem hogy itt vagyok. - motyogtam
-Úgy érted velem, vagy Victorville - ben? -  vigyorogva felvette a napszemüvegét
Furcsán néztem rá.
-Napszemüveg?  -  kérdeztem
-Penge, mi?
-Este?
-Most mi van? Valahogy be kell vágódni a tahó motel recepciósnál.. - szállt ki a kocsiból
-Honnan veszed hogy tahó?  - nyitottam ki az ajtót, majd a hátsó ülésről előbányásztam a kabátomat és felvettem.
Elég hűvös volt az idő..
-Az összes tahó. Láttad már Az Elhagyott szobát?  - bezárta a kocsit, majd elindult a motel bejárata felé
-Az egy film?  -  kérdeztem
-Igen. - nevetett fel
Megálltam a bejárat előtt, és a parkoló felé néztem. Tom fekete Audija kicsit kilógott a sorból, a kopott és koszos járgányok között, ráadásul elég sok gyanús alakot láttam a motel közelében.

2 megjegyzés:

  1. Húúú, mi lesz még itt! Nagyon siess a következő résszel! :DDD Már alig várom :D
    xoxo ♥

    VálaszTörlés
  2. Wow! Folytasd! Imádom ahogy Enie és Tom marják egymást :D Zsák meg a foltja! :D Siess a kövi résszel!

    VálaszTörlés